torsdag 16 juni 2011

Ledig dag och byte av säng.

Idag är jag helt ledig från jobb, skönt vill jag lova..innan en riktig jobbhelg sätter igång.

Jag å barnen tog en sväng till affären imorse för att hämta ut ett paket och handla lite frukt ch jordgubbar (som vi sedan gjorde fruktsallad och åt till mellanmål).Barnen skötte sig exemplariskt:) Saga hon åkte i kundvagnen och Elliot hade en egen liten vagn å körde.Att de ibland kan vara så lätt att åka och handla med två barn. å ibland är det bara helt kaos! Vad glad man blir:)

Idag ska Andreas och Elliot åka och köpa en ny (begagnad) säng till Elliot så att Saga kan få ta över Elliots utdragsbara säng. Så jag å barnen har skruvat ner Sagas spjälsäng och flyttat över Elliots säng till Sagas rum. Därefter bygde vi en koja av spjälsängens ram med filtar, madrass och kuddar!

Har precis lagt Saga för att sova middag:) Hon somnade utan problem.(Det jobbiga kommer sen när hon kan och vet att hon kan klättra över sängkanten;), men dröjer ett tag till hoppas jag:)
Så full rulle här hemma:)Härlig dag idag tycker jag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar