tisdag 28 juni 2011

Frukost

Idag tar jag å barnen och åker till Oknö och äter frukost. Elliot har inte vaknat än så hinner fixa mig å Saga och packa frukost.

Jag har börjat med cabridge och är idag på min tredje dag. I ett litet hopp om att jag ska köpa mig en storlek mindre klänning till min morbrors bröllop om några veckor. Snabbt och enkelt?, ja innan har jag tyckte det. Men denna gång är det svårt, när jag unnat mig lite för mycke godsaker senaste veckorna. Igår var jag å handlade mat, å blev så fruktansvärt sugen på en skinksmörgås. Han följde me i tankarna ända hem tills jag gick och la mig.Men på nåt vänster stog jag imot, därför tror jag att denna kuren kommer gå bra.Har ju en 10 kg jag vill bli av med så bara att sätta igång känns de som.. Kunde brjat senare, men har haft tvekan och då skulle det inte ha gått!

Nu vaknade Elliot, nu ska jag skynda på lite granna!
Ha en bra dag, de ska vi ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar