onsdag 8 juni 2011

Kämpar.

Kämpar mot mitt sug av choklad, å då menar jag kämpar. Går nog inte mer än en ½ timme tills jag känner att igen.. Så är det hela dagarna. När jag jag väl inte kan stå imot å jag ätit en där jäkla chokladen, är suget kvar! Sug på? Är det choklad jag är sugen på?Blir fasen knäpp.!Känns som när jag var rökare, samma känsla i kroppen, ett sug som är så där förbannat jobbigt!

Kämpar även på med intervallträningen, Känns bra att följa ett schema, dagar i veckan man vet att man ska ut. Dock har det vart en riktig segdag idag, Så har bara vart en sån där skitiatt känsla över hela träningen. Men NEJ fan jag ska ut ikväll.!!!!

Har mer koll på vad jag äter nu, hur mycket osv.Det ända som kan förstöra denna viktnedgång är chokladen..CHOKLAD BORDE FÖRBJUDAS!! Här hemma iallafall!

Har haft jobbigt med kläder idag med, så har valt att vara inne i pyjamas istället.Väne runt på hela gaderoben för att kunna gå ut i lekparken på förmiddagen. Slutade som sagt me att vi stannade inne. Tur jag hade så blev inte barnen ett dugg ledsna. Jag har dock dåligt samvete över de hela, att jag lät de hela gå ut över barnen:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar