lördag 4 juni 2011

Jobb igen.

Idag har jag jobbar 7-15.30. Så Andreas har vart hemma med barnen. Jag sitter några minuter framför datorn innan maten är klar, å även för att få några minuter helt själv efter jobb å innan de drar igång me barnen igen.

Tack Suss för tipset om de andra träningsprogramet, känns mycket bättre.
Sprang gjorde jag nu direkt efter jobbet på Slingan, Varmt?Jodå, svetten bara rann från mig. Men GUD så skönt, å svettas menar jag:)haha. Men vad bra det känns bara efter de ynka 15 minuterna.

Lördag,dag 1(nya schemat)

-5 minuter rask gång.
-1 min löp.
-5 min rask gång.
-1 min löp.
-3 min rask gång.
Totalt: 15 min.

Råd?
Saga precis som Elliot har fått en massa myggbett, å alla svullnar upp. Hon är helt bucklig på hela kroppen å även ansiktet. Jag har hört talas om någon medicin mot dessa myggchocker. Någon som vet nåt eller kanske testat något sådan? Tacksam för svar.

Nää nu käk å sen en skön Lördagkväll här hemma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar