söndag 12 juni 2011

Rikare vardag!

Kanske att jag saknar mer i vår vardag? kanske att de faktiskt är så att jag har en jätte längtan ´´hem´´. Å det känns som amn sitter fast.
Träffa familj och släkt i stort sätt när man vill och kan. Barnen får en annann uppväxt med mer tid tillsammans med mostrar och morbröder. Träffa dem som dom så mycket tycker om. Mer tid på djuren. Ja allt som vi inte har här. Här har vi Andreas jobb... Ja nu vet jag att jag pratar om Andreas som om jag ser en framtid tillsammans, men jag vänder bara på saker och ting..Saker jag har tankar om.

Det har blivit något bättre mellan oss, lite mera skratt och bus. Nu är vi vänner, så känns de som! Hoppas på att detta kanske är vägen till något bra!

Å jag har varit väldigt duktig med, jag har följt mitt intervall löp schema från punkt till punkt. Nu ikväll sprang jag:

- 5min rask gång.
- 2 min löp.
- 4 min rask gång.
- 2 min löp.
- 1 min rask gång.
Vilket jag även ska använda på Tisdag, sedan går vi över på nästa steg.!

Ätit mindre, men MEN , chokladen följer efter mig som en svans.
Hoppas på att med joggingen, när jag fått lite mer goo i de, att jag ska känna för ett MÅSTE att godis å skit ska försvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar