torsdag 3 december 2009

2 sjuklingar

jaha då hade man två sjuklingar hemma idag, Andreas å Elliot var båda krassliga. Jag hade tid på mvc för att ta blodprov, å då på fastande mage, vilket inte va lätt.. kände mig smått svimfärdig innan jag ens hann till skolan. Å där hann jag inte köpa nåt inna lektionen började för hade nämligen Lille-bill på besök som var typ expert på allt som hade me syn och hörselskadade, var mycket intressant men jobbigt för både rygg, mage å rumpa att nästan sitta ner på en hård stol i 3 timmar.. AJ!Så kom jag hem för drygt en timme sen å då står maten färdig på bordet:) inget man är direkt bortskämd me:) Så potatis, isterband, löksås och broccoli och blomkål:) Mumma:) Köpte med mig varsin bakelse till i eftermiddag:) Som vi ska mumsa på hela familjen!! Annars blir de nog lungt här i eftermiddag/kväll , jag ska nog försöka ut å röra på mig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar