torsdag 17 december 2009

Huvudvärk å bråk.

Ja.. inlädde kvällen att skälla på min sambo,som jag inte tycker sig förstå att jag är höggravid, trött som fan å inte orkar någonting. Tycker det ät grymt jobbigt å bara ta på Elliot alla dessa kläder, ploga bilen 15 minuter varje morgon.å Stressa i väg till skolan, köra på vägar å vara orolig över att åka i diket. Jaa klaga e jag bra på men i dag har var det varit hemskt.. så trött så trött å har en huvudvärk som inte vill försvinna..! Även rätt ut Psykologin med läraren, å kan inte få det bättre än att vi löser det hela med att jag får ett IG, fram till våren då jag kan plugga upp med lite komplement. Inget super JIPPI direkt men hade de å välja på eller ett streck å inte få ett samlat betygsdokument om att jag är undersköterska. Men får vara glad för dem andra betygen jag fått, som jag lyckats med:) Nu orkar jag inte tänka mer på skola eller plugg å framför allt inte Psykologin! Nu blir det till att försöka koppla av fram till bebisen kommer. Räcker nog gått å väl med att Elliot ska gå ner på 15 timmar i veckan på dagis å man måste lära sig att sysselsätta honom på ett annat sätt än vad man varit van vid senaste tiden...Nu ska jag lägga in lite kläder på tradera å sen gå å fixa till min chokladpudding med grädde:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar