onsdag 2 december 2009

mera klagande å gnällande

Vaknade upp efter en natt som jag typ har jag sovit rakt igenom, vilket var underbart. Men får så dåligt samvete över att jag blev tvungen att lämna bort min prins till farmor igen, känns som jag inte gör annat. Ingen feber eller hosta längre så blir nog dagmamma för Elliot imorgon, å då blir han nog glad:)Har ju varit hemma mycket nu rätt mycket men klart man vill att han ska vara tillräkligt kry..Har nu suttit med mitt arbete Göran i socialpsykriatrin och har äntligen fått de färdigt, vet dock inte om det är så läraren vill ha det .. enligt samtalet med henne igår så har jag ingen anning om vad hon vill ha ut av det.:(blir lee. Så har skickat in å hoppas på det bästa!! Så nu ska jag göra lite annat för att ränsa huvet till nästa arbete som jag vill ha inskickat innan helgen så man kan ta å slappna av lite.. Lillasyster Amanda kommer antagligen komma på fredag så blir en hel helg jag knappt kommer kunna sitta ner med läxorna, så bäst å ta att nu!Andreas hämtar Elliot efter jobbet idag så har till runt kl 17 på mig att bli färdig så klart jag hinner. Är så otroligt sugen på att hämta upp de minsta bebiskläderna å tvätta dem rena, men känns som man kanske ska vänta lite är ju ändå rätt många veckor kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar