torsdag 10 december 2009

begravning å Ödevata

Idag efter att vi kommit innaför dörren, efter jag hade hämtat Elliot hos dagmamman såg jag att lillprinsens öga va kladdigt.. Jaha ögoninflammation har stackarn åkt på, dock så far han inte så illa utan nu ska vi bara se till att få ordning på att utan att bli smittade eller smitta andra.!! Imorgon bär det av tidigt till kalmar ska ju på begravning i Alsjöholm för Andreas pappa... jobbigt men ändå skönt att han ska få komma i jorden!.. Fick även en tid på förlossningen i morgon kl 13.00 då jag ska få mitt järn, dock inte spruta denna gång utan via dropp. Känns skönt då de inte är super skönt å bli stucken, skulle ta ca 1 timme där inne. Skönt å få att gjort!
Sen som rubriken innehåller ÖDEVATA:) Japp ska äntligen ner till min pappa å familjen i Ödevata, har inte vart där på tok länge nu å vi längtar efter Pegasus å alla andra djuren:) Ska bli en mysig helg med mycket djur å natur. .. ne nu ska jag prova igenom hela gaderoben, se va fasen jag ska ha på mig imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar