söndag 6 december 2009

Lämnat lillasyrran !

Idag åkte vi till Leos lekland:)Barnen tyckte de var jätte skoj, som vanligt, men nästa nöje vi gör blir simhallen har vi sagt,. Så åkte vi runt Nybro för att lämna av Amanda , så får se när vi kan träffa henne nästa gång! Efter att vi kommit hem satte vi på Bee movie tillsammans med Elliot:) Å popade oss lite popcorn å Elliot va i himmelriket. Mycket mysig film! Sen har vi städat å skurat tvättstugan å toaletten nere i källaren, så att Elliot kunde bada i badkaret med pappa Andreas! Det var uppskattat för det var ett tags en vi badade där nere nu, fråga mig inte varför!! Nu är det bolibompa å julkalendern å sen natt för min lilla prins! Å när han krypit till kojs så ska jag börja med att göra klart mitt arbete i Psykologi, dock vet jag inte redigt vad läraren vill att jag ska göra så får väl chansa lite!!! För imon ska arbetet vara inne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar