tisdag 15 december 2009

uppdat igen

Har vart i Ödevata som sagt i helgen å de va på tiden kändes de som, men som vanligt avslappnat och skönt.! Idag har jag pluggdag, i eftermiddag har jag prov .. mitt sista i Psykologi å hopppas kunna få betyg. Frö nu handlar de inte om att jag kan få högre eller inte utan om jag äns kan bli godkänd:( Å de känns fruktansvärt jobbigt att allt ska hänga på denna kurs om jag kan få ett samlat betygsdokument..Läraren ansåg att jag inte hunnit med så mycket som man behövde i kursen så fick några dagar till å vrål plugga så hon sätter betyg på mig i morgon istället för i måndags!Känns jobbigt, undrar hur det hela hade sett ut om jag hade haft skriftliga prov i stället för muntliga, tror nämligen de är de de hänger på.. hon har inte koll på vad jag kan eller förstår. Men ikväll är det ett skriftligt å de är jätte skönt!! Ska innan på besök på mvc, hoppas allt ska vara ok.! Haft mycket förvärkar i helgen å en grym mensvärk i hela benen, lyckligtvis har det gått över nu!! Orka skriva....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar