onsdag 16 december 2009

Igår Tisdag!!

provet gick kanon:) Dock så visste inte läraren om de räckte så väntar på svar från henne idag.. Blir nästan gråtfärdig då jag tänker att jag kanske kommer få fortsätta me Psykologin i nån månad nu under jul å nyår för att få de klart:( Orkar inte mera, vill att skolan ska vara slut även fast de bara gäller kanske 2 arbeten i psykologi!!.. Var hos Barnmorskan på MVC.. å allt såg bra ut Bebisens hjärtljud låg på 145 och Fixerad, SF-måttet 35 cm och mitt jäkla HB låg på 102 fortfarande.. Även fast jag har tagit järn via dropp flera ggr.. undra hur långt tid de tar innan kroppen fyller på sig?? Aaa allt såg bra ut förutom de då..! Andreas gick en sväng när vi kom hem på kvällen då Elliot ändå har varit hos sin farmor så att jag kunde plugga på de där provet. Sen fastnade jag på king.com till 23.00:) Som ett gift de där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar