tisdag 29 december 2009

Lugna dag hemma själv


Efter en stressig morgon med mvc och klippning .. sitter jag nu här i soffan å har barnvakt hela dagen." Andreas är och rensar i sin pappas hus med bröderna och farmor har Elliot.. så blev en massa tid över till här hemma. Var på mvc på morgonen och läkaren kände på livmodertappen.. som var oförändrad.. puhh pusta ut, vill ju att bebis ska vara kvar till nästa år iallafall:) Igår eftermiddag gjorde bebis en JÄTTE volt i magen å jag var 100% säker på att den lille hade vänt på sig.. men nej då den låg fix med huvudet neråt.. haha har legat hela natten å tänkt å vändningsförsök å allt sånt där.. nu kan jag i stort sätt fortfarande vänta mig en varginalförlossning:) Men tycker ärligt talat det kan vara dags nu.. eller aa iallafall efter nyår..! Börjar bli tungt å känner mig blåslagen om revbenen.. å kan knappt sova om nätterna!! Jag vet.. ja bara klagar å klagar, känns som mitt liv just nu inte betår av annat! Men måste ärligt talat erkänna att jag ser fram imot att få g ner några kilon sen.. kunna komma i mina vanliga kläder:)


Har funderat på det där med amningen.. är inte så säker längre.. men det känner man väl på BB sen hur man vill göra.! Självklart att det kan vara mysigt med den lilla så tätt in till men .. vet att jag inte mådde så super över amningen med Elliot.. men kan ju bli annorlunda denna gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar