onsdag 9 december 2009

lite uppdat.

Idag har jag haft besök av Mikaela å lille Skott på 3 månader å han är så liten:)Var mysigt, tog lite förmiddagsfika lussekatter å pepparkakor. Idag ringde även min barnmorska på morgonen å sa att mina provsvar kommit, och dessvärre hade jag inget i mina påfyllnadsdepåer? elle va de heter, så skulle kunna ta 10 järntabletter varje dag utan att mitt värde skulle stiga. Så behöver ta sprutor, som jag ska hämta ut på apoteket.. var där men skulle komma in tills imorgon.dock blir man ruinerad då 5 sprutor kostar ca 870 spänn:(inget roligt å lägga pengarna på men då ändå ett måste tyvärr. Ska ringa till förlossningen å be om en tid snarast då dom ska ge mig en spruta innan förlossningen och sen blir det distriktsköterskan som ger mig resten av sprutorna efter förlossningen. Å hoppas nu att jag ska bli lite piggare å att jag inte ska behöva gäspa och sova igenom hela förlossningen som förra, då de troligtvis var samma problem.
Ne nu ska jag sätta på en ny tvätt, damsuga å dona lite innan jag ska hämta Elliot hos dagmamman.!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar