onsdag 30 december 2009

Hunnit med massor:)

Hade sovmorgon till 09.:) å de va gutt!Har nog inte redigt fattat att jag ska vara hemma nu efter jul.. känns som man ska tillbaka till skolan efter lovet:) men icke.. nu e de mammaledighet:)Får se hur länge!
Idag har vi hunnit med massor..dammsugit,fixat med all tvätt, städat garaget, vart på tippen med gamla möbler å skit vi samlat på oss, bakat drömmar, kolakakor å morotskaka, lämnat böckerna på bibblan och vart på Hjulet å fyndat:) Att man kan hinna så mycket:) Om man bara sätter igång å fortsätter håla igång får man massor gjort.. vart värre om jag satt mig i soffan direkt när vi kom in.. då hade jag nog suttit där tills i eftermiddag:) Får Madde å Victor på beök här när Elliot vaknat.. ska då bestämma vad vi ska käka imon (nyårsafton). Leta lite på nätet bland trerätters kanske;) Vill meddela alla som är intresserade att jag inte längre kan ha mina mammabyxor eller mammajeans:(.. Så blir en sista månad i leggings å mjukisbyxor. Även meddela att jag gått över vikten när jag var som störst med Elliot i magen.. alltså har jag gått upp från v.4-v.36....18 kg:(Å de får mig att gråta vill jag lova!! Satt sig på både armar, ben ansikte .. ja typ överallt!! Vill föda nu så jag kan börja gå ner mig mina kilon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar