torsdag 10 september 2009

Barnvakten farmor!

Elliot har en jätte snäll farmor som idag har varit hemma hos honom medans jag vart i skolan idag mellan , 08.30-11.30. Å dom hade lekt både inne ,ute och hunnit laga mat tills jag kom hem.Vikken lyx å komma hem till middag som står på bordet:)) Å jag har haft en mycket nyttig lektion i sjukvård idag, där vi gått igenom BLT och blodprover m.m på varandra. Väldigt bra att uppdatera sig själv lite innan Praktiken sätter igång på måndag. V. 38-41, ska bli roligt men är ändå lite nervös. För att man kanske inte är kommer till ett bra ställe, eller har nån jobbig handledare eller att man helt enkelt inte klarar av att. Ska vara på IVA i O-hamn:) Tror jag kommer bli bra men som sagt ändå lite nervöst:) Fick väldigt bra tider med å Andreas ska ta ledigt lite så att Elliot inte behöver vara hos dagmamman så mycket mer än vad han är nu.!!
Å nu senaste veckorna har det födds många bebisar:) Emma å Kalle har fått lille Elias. Jenny som bor ett kvarter bort har fått en liten flicka. Mikaela och Johan har fått en liten Scott å sen Linda å Mattias som fått en liten Nelli:)Grattis till alla er än en gång:) Å många många fler kommer man får ha koll på, på webbisar:) Å de känns som jag är allra allra längst ner på listan på nedräkningen:( Hoppas tiden går fort , längtar så efter vår lilla bebis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar