tisdag 29 september 2009

hemma igen

Hemma igen efter en bra och lärorik dag på ambulansen i O-hamn, förmiddagen var rätt så seg men sen började de hända grejer. Så har vart ute på två larm idag iallafall! Mycket bra och trevlig personal:) Tyvärr så tuppade jag nästan av inne på sjukan, inte för att jag såg nåt otäckt utan hmm ja jag vet inte varför..fick ligga ner en bra stund iallafall. Sen när vi kom tillbaka till ambulansen tyckte dom allt att jag skulle åka hem. åÅ jag såg hemsk ut, har noga ldrig sett mig så blek själv nån gång.! Detta hände även förra veckan inne på IVA också helt utan förvarning. Får nog kolla upp mitt hb tror jag:P.. Vilket fall som helst nu är jag hemma efter en bra dag på praktiken. Imorgon ska jag tillbaka på IVA å ska då vara med på två operationer på morgonen, ska bli väldigt intressant!!
Snart ska jag ta bilen bort till dagmamman å hämta Elliot för sen kommer mäklaren å ska värdera huset, så har även nu när jag kommit hem hunnit me en snabbstädning med damsugning å dammning:) Så de e lite fint här.!!

1 kommentar:

  1. Glöm inte bort att du har en liten i magen o tänka på! Ta hand om dig o glöm inte att dricka ( säger mamma Jeanette*blink*)

    SvaraRadera