måndag 7 september 2009

Besök av Matilda å hemma för vård av sjukt barn!"

Igår efter skolan kom Matilda på besök, var evigheter sen jag såg henne:) Så var mycke trevligt! Elliot hade feber igår när han kom hem från dagmamman 39,5C så blev ingen dagmamma idag för han å ingen skola för mig idag. Har pratat med vårdcentralen å dom skulle återkomma om en stund när dom pratat med läkaren, blir troligtvis inskickade till barn i kalmar. Då Elliot inte har varit riktigt riktigt kry från förra gången, å har haft feber till å från mest hela tiden. AA vi får se hur de blir, men vill ju hemskt gärna att dom kollar på honom, man blir ju orolig att de är nåt mera allvarligt.!!
ÅÅ måste bara skriva att jag tycker det är så mysigt å spännande med alla man vet om ska ha bebis inom närmaste:) Webbisar Kalmar e nog den sida jag beöker mest:D Jag älskar å höra å läsa förlossningsberättelser å allt där till, hehe jo jag ska ju bli barnmorska:) Nån gång i framtiden:)) om några år!!
Kom just på att jag inte lagt ut bilder från i helgen än, men får väl sätta mig ner en stund te sen!!

1 kommentar:

  1. Nee de ha inte hänt något. =P Haft så mkt att tänka på bara! Och mkt jobb. Men nu ha jag slutat, Eller ja jag har slutat på dom två ställerna. NU blir det nog lite jobb på gamla stället igen. :) Hehe. :D
    Vad ha du för dig då?

    SvaraRadera