söndag 13 september 2009

En lagom söndag!!

Vaknade i lagom tid å gick ut å snickrade lite åt kaninerna så dom kunde få gå ut å hoppa av sig i sin box i garaget som dom får ha tills vedförådet är i bruk för kaninhem:)Dom blev jätte glad å hoppade runt å kikade!!Madde , Hans å Victor kom till oss på fika å besök. Småkillarna lekte å gosade sen gick vi ut till kaninerna en stund:) Gick även en sväng me vagnarna å passade på å ta affären:)Där det blev lite ingredienser till cheesecaken å lite annat plock!Så när jag kom in så ställde jag mig å gjorde en cheesecake som jag bara längtar super till! Har nog vart sugen på de i säkert en vecka!!Har även städat av lite idag å håller på att bädda rent i sängarna! Imorgon börjar jag min APU i o-hamn kl 14-21.30.Så blir inte så länge för Elliot på Myggan imorgon, 11.15-16.00. Hoppas det ska gå bra annars får allt Andreas ta ledigt å åka å hämta plutten!Ikväll blir det även till att tända lite ljus för visst e de höstmys ute:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar