söndag 13 september 2009

Fryser till is!!

Svin kallt i vårat hus, eftersom fjärrvärmen inte är helt inkopplat. Men visst får väl vara tacksamma att vi har varmvatten:) Men satan va kall de har varit i natt åå inte tala om dessa kalla golv vi fick stiga upp på nu på morgonen. Tar de lungt, ska snart käka frulle å ta på oss men ingen stress idagt inte. Ska som sagt inte lämna plutten på myggan förrens kl 11.15. SÅ innan dess så ska vi ut å gosa me kaninerna å kanske cykla bort till lekparken. Jag ska duscha å fixa mig nåt käk som jag ska ha me mig till sjukhuset. Åka förbi å byta bil me Andreas på jobbet me så han har bil med barnstol i när han hämtar Elliot efter jobbet!!Förresten såg en av dem nya filmerna igår på 4:an, Men vet inte redigt va jag tyckte om den, den var dubbad å inget jag tycker är super direkt å sen all jävla reklam åå sen nyheterna. Sov genom varje reklam å nyheterna å sen fick Andreas väcka mig. Men gick till slut å la mig så så inte slutet. Blir nog nåt annat att titta på nästa söndag. Annars brukar jag vara bänkad som tusan fram för tvn när det är nåt liknande som typ wallander eller beck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar