fredag 4 september 2009

fredag åå tacos

å äntligen fredag, inte för att det varit en jobbig elle dryg vecka, men vem ser inte fram iomt helgen..! Elliot har varit hos Maud ( en annan dag mamma) idag, allt har gått bra, han blev lite ledsen precis vid lämnandet men det hade gått över fort. Så nu har jag lagt min prins för han var supertrött! Skulle egentligen åkt till Ödevata (hem till mina föräldrar) men tycker nog Elliot ska få vila upp sig lite efter veckan, så kanske att vi åker imorgon. Ska nämligen träffa lillasyster Amnada imorgon å sen blir det lite middag i Hovmantorp hos min låtsas mormor och morfar på söndag. Andreas ska dock jobba hela helgen, så delvis därför vi ska åka med! Å sen skönt å komma lite hemifrån! Nästa vecka ska vi troligtvis få våra scheman för APU som börjar näst nästa vecka, hmm väldigt sent å få reda på scheman tycker jag då dagmamman behöver de nya tider Elliot kommer ha under den månaden.. men men !! Ikväll blir det tacos, jag är så jävla sugen på TACOS:D Mumma*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar