tisdag 1 september 2009

..jahaja..

Idag lämnade jag plutten hos dagmamman, han hade saknat barnen för han bara sprang in å sa inte äns hej så till mig:( lite ledsamt, men ändå bra att han trivs så bra:) Åkte därefter till skolan. Passade på att veckohandla på Algots i m-ås.. å sen blev de hemfärd, hann sitta ner en halv timme innan plutten å älskling kom hem.!Sen har de bara varit mys hela kvällen å nu för en stund sen va de läggdax för den minsta:) å han vill jag lova slocknade på en gång. Vi har lite sovmorgon imon, då jag är ledig hela dagen å jag ska lämna Elliot kl 09.00. Undra vad jag ska hitta på imon då, joo ska nämligen till tandläkaren kl 10.30 på vanlig undersökning, å passa på å uträtta några ärenden när jag ändå är neråt köpingen!! Andreas är ute å målar 4:e strykningen på framsidan av huset, kan väl hoppas att de e den sista, men man vet ju aldrig!!

Under hela förmiddagen under första lektion kände jag nån i magen som knuffade å bonade sig :) om en vecka har jag gått halva tiden.. men tänk så lite ändå som hänt på 20 veckor, hallåå 20 veckor är super länge, borde vara som en ballong nu tycker man*!!men istället en liten kula:P Hmm jag ska typ vara gravid under hela min sista termin, känns lite lustigt å nästan gå höggravid på slutet,. Hoppas man orkar av allt bara! hmm JAG MÅSTE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar