fredag 25 september 2009

Lugn å skön dag,.. tror jag!!

Medans älsklings Andreas gick till jobbet vid halv fem så sov jag å plutten , vaknade kanske runt 07.15. låg i sängen å drog oss en stund. Men sen ville Elliot ha ny blöja å frukost. Sen har de blivit lite så städning på toaletten, tänkte jag skulle ta köket sen me å röja å slänga en del! Lär behövas tror jag!! Ser ut att bli fint väder idag så blir också en sväng me vagnen , runt vattentornet kanske! Jag har tittat lite grann på stegräknare vad dom ligger på i pris å så, men funderar på att köpa en i Ullared sen. Tror nämligen det kan hjälpa mig att komma ut å röra på mig lite mera, har nämligen blivit så där slööö igen!
Andreas slutar vid kl 13.00 å han ska köra igång å laga hålorna i husfasaden så vi akn börja måla i morgon. Men inte allt för sent i eftermiddag ska vi vidare till kalmar å handla på citygross å sen hitta ett par höst skor till plutten. Sen vidare till farmor Pia å äta lite kvällemat å lämna Elliot där som ska sova över hos farmor med de två små vita vovvarna Wilma å Daisy tills imorgon. Imorgon kommer nämligen farmor å farbror David upp å då även med Elliot. David ska hjälpa Andreas å måla å Farmor ska vara lite barnvakt medans jag är på praktiken efter kl 14. Så vi får lite gjort på vårat hus som kanske kanske sätts ut för försäljning om några månader. Kommer en mäklare nästa vecka å ska värdera huset, ska bli spännande å se vad vi akn få för att:) .. Ne nu blir det kaninerna nästa som ska ut i uteburen under dagen.
Glömde berätta att anledningen till att farmor ska vara barnvakt ikväll är för att vi ska på bio:) Flickan som lekte med elden:)) Har längtat så:) Även Madde å Hans ska med, kommer bli en super trevlig kväll med massor av godis å läsk!! ÅÅÅ coka cola. evigheter sen jag drack en riktigt god kall cola, drack visserligen lite igår men .. hmm knappt ingen kolsyra å legat i kylskåpet en vecka.. ingen höjdare alltså!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar