fredag 4 september 2009

Uppe tidigt .. snart drar vi till Ödevata!

Ja Elliot vaknade halv sju nånting , men vi låg å trog oss lite, sen blev de frulle:) jag har packat lite smått så vi klarar oss me kläder å mediciner m.m tills vi kommer hem imorgon kväll igen. ändå rätt mycke man behöver packa i klädväg till plutten, då man inte redigt vet vad vädret blir så har me mig på lite somriga kläder å lite varmare kläder å sen regnkläder å stövlar. Till en själv behövs ju inte så mycke till:) Så ska hem till alla djuren, hästar, kaniner, katter å hästar:) Blir mysigt å skoj de tycker nog Elliot me:) å idag har vi blivit lovade att få träffa Amnada(min lillasyster) så ska bli kul, har inte träffat henne på ett tag då hon varit i Turkiet i 3 veckor! Började rensa i vedförådet igår, som jag trodde va så gott som tomt:) men ne då självklart fullt me bråtte från golv till tak ungefär:P .. så tar nog lite längre tid att städa å bygga till djuren:)Blir inte skrivande förrens imon kväll när jag kommit hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar