måndag 21 september 2009

Hem igen..!

Har vart i Ödevata i helgen å grejat med bilden, djuren å träffat familjen så har vart kanon. Vet inte om jag skrivit det här innan men har ju Pegasus en shettis valack på 4 år, som vi har börjat köra in nu i sommar. Allt har gått super å kör honom nu med vagn, aa eller min plastmamma å lillasyster sitter i vagnen å jag går jämte å hjälper dom. Hade jätte gärna kört honom själv men dom tillåter inte att jag verken kör eller knappt leder honom då dom tänker på bebis i magen.! Självklart gör jag det me men är så jädra sugen på att bara låta kan springa då dom inte vågar släppa efter till honom så mycke!Men min tur kommer väl sen:)om några månader:)Har idag iallafall kommit hem till b-måla igen å de va skönt tyckte både Elliot å jag.Andreas åkte hem igår efter som han skulle jobba idag, men tyvär va inte bilen färdig utan han lånade en bil av min pappa. Så ikväll va bilen färdig så inte många minuter han var här hemma innan han körde mot Ödevata, men ändå skönt å kunna få hem bilen ikväll så de inte blir några problem imorgon när vi börjar som vanligt med jobb, dagmamma å APU. Har fixat med djuren å lagat kålpudding till kvällmat, Elliot har även blivit badad å ska snart hoppa i sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar