torsdag 24 september 2009

piss väder..

Hämtat plutten som vart några timmar hos dagmamman, skulle hämtat honom me vagn hade jag tänkt så jag får lite motion.. men sån tråkigt väder me lite skurar då å då va ju inget man ville promenera i:( Blev istället skrothögen till bil å hann även me å handla lite!! Men skrothögen har blivit bättre igen , var ju i Ödevata hos min pappa med familj å fixade lite med den å det var någonting med topplockspackningen men nu ska det vara fixat som sagt. Men jag kör dock inte med den till APU:n utan då vill jag ha forden:) Nu sover Elliot i sin säng, somnade på en gång:) Å jag har lite tvätt å disk att greja med.! Ringt till mäklaren på huset vi hittat blir troligen visning nästa fredag:)

1 kommentar:

  1. Haha, tycker du? Men jag ha inga bilder här på denna datorn. KIllens data du vet. =P
    Blir bättre när vi fått in fiber. :P Då blir det bilder. :)

    SvaraRadera