torsdag 3 september 2009

no simhall

Nepp blev ingen simhall då Mikaela inte mådde nåt vidare, åå jag hmm hade fullt upp me plugg, matlagning, lite städning och sysselsätta sonen att jag tillslut inte kände för de.. blir mer plugg efter det här för det är ca hmm va kan de vara 40-50 ord några på latinska som jag ska kunna tills imorgon..! Så älsklingen behöver nog förhöra lite ikväll, annars blir det lungt!!
Vad livet är skönt å njutbart när allt bara flyter på, inga bråk me släkt å vänner .. som det har varit rätt mycke senaste tiden!! Det är guld värt å bara få allt att flyta på.. å man hoppas till nästa gång det blir tjabb me nån att man inte tar de på så stort allvar , att man inte låter vardagen påverkas(mycket svårt) .Ne som sagt livet leker just nu, när allt är som det ska, å må hända att några människor har fått försvinna från min vardag.. men då var det aldrig meningen att dom skulle vara här i mitt liv å min vardag med allt som det nu innehåller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar