söndag 6 september 2009

En lördag å söndag i förra hemkommun.

Elliot å jag drog iväg på lördagmorgonen efter vi vaknat å käkat frulle. Skriver inte fullt ut vad allt handlar om men jag har en mycket sjuk mamma, å inte sjuk sjuk utan en mamma som e sjuk i huvudet! mm kanske inte ska uttala mig om det här i bloggen till alla er men är så arg, ledsen å besviken igen.....så nu vill jag skriva av mig. Sedan tidigare problem mellan min mamma å mig angående minlillasyster Amanda så har det varit jobbigt senaste hmm 5 månader eller nåt sånt å jag fick inte träffa henne för min mamma . Senaste månaden har jag fått ha Amanda två ggr mot hon skulle träffa min son Elliot(hennes barnbarn) Vill inte skriva allt här på vad allt det beror på men har iallafall varit en massa krabb. jag har tyckt det vart jätte mysigt å skoj å träffa Amanda, men det har tagit imot lite eftersom jag måste lämna Elliot till henne å både Andreas å jag har tyckt det vart jobbigt! Så igår sa Andreas ifrån till mig att om din mamma ska träffa Elliot får du inte lämna honom där själv utan du ska vara med honom hela tiden. Så jag skrev till min mamma på sms (för att vi inte pratar med varann, å hon inte svarar när jag ringer)att hon fick välja om hon skulle vara med oss när vi träffar Amnada eftersom vi inte vill att Elliot ska vara hos henne själv , utan att vi vill att vi träffas allihopa när barnen träffas. Fick direkt ett sms att jag kunde dra åt helvete å att jag kunde ha ett jävla bra liv. Hon har tidigare i stort sätt hela mitt liv sagt detta så fort man inte gör som hon säger eller om man har några invändningar på hur hon gör saker å ting STORA meningen för henne är DU ÄR INTE MIN DOTTER LÄNGRE!!!! Dett har jag fått höra många gånger, å för att vi hade kontakt denna gången var för att jag ville kunna träffa min syster som hon på nåt sätt straffar mig med genom att inte få träffa henne. A iallafall jag åkte hem till henne å sa upp kontkten med henne för alltid å sa att nu va de helt kört för hennes del. å sa att jag tyckte det var bäst för barnen, både Amanda å Elliot att få glömma varann istället för att få vara delaktiga idetta liv med bråk å tjaffsom allt möjligt. Morsan skrev å gapade när lillasyster var där å jag bad henne fler gånger att sänka rösten. Tillslut bad jag Amnada gå in å leka lite, men inte slutade hon skrika för de. Allt brast för mig , stortjöt å kände att aa detta är sista gången jag är här, sista gången jag har en så `kallad` koverstion med min så `kallade` mamma. å framför allt detta är sista gången på mycket mycket länge som jag kommer träffa eller prata med min lillasyster. ..sa en sista gång att denna gång va sista för dig, det är kört för dig men framförallt så gör jag detta för barnens skull. Sen åkte jag. . Åkte sedan vidare till ödevata där pappa , hans smabo å mina andra systrar bor.. där trivs vi, där vet vi att vi alltid är välkomna , åå där är allt på ett helt annat sätt..Älskar men hatar att jag äntligen har sagt upp kontakten för gott .. å denna gången för gott!! AA nog me tråkigheter, va sedan i Ödevata jag å Elliot.. var ute nästan hela dagen hos alla djuren:) Sen kom pappa Andreas på kvällen(blev visst inget jobb på söndagen). Idag söndag har vi vart i hovmantorp hos min plastmammas föräldrar på middag. å nu har vi kommit hem:) ska länga in lite fina bilder på Elliot å djuren sen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar