torsdag 17 september 2009

Lagat mat å haft en skön eftermiddag/kväll

När jag kom hem så var både älsklingen å lillplutten hemma,så myste lite me dem innan jag började laga mat på all köttfärs. Så lagade lasange å köttfärssås medans dom andra var ute å grejade me kaninerna å bilarna. Andreas har vart hemma idag å lär bli det även imorgon men sen e de helg å då hoppas jag allt han är frisk.! För i helgen ska huset målas med hjälp av farmor Pia som barnvakt å sen målarhjälpen Elliots farbror David!Har bestämt oss för att ha fönsterna på huset vita, jag tyckte inte alls om det svarta Andreas målade på ett fönster så blir till att måla om det igen:) Men utbyggnaden blir svart å då med vita fönster där med. Hoppas vi blir noggorlunda klara i helgen. På söndag ska jag på barnloppis i Påskallavik:) Ser jag fram imot, shopa loss på brankläder å annat man kan hitta för mycket billig peng:)Nu väntar jag på att pizzan i ungnen ska bli klar..:)Sen blir de Idol å Kändisdjungeln!!Idag går vi in i graviditets vecka 22:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar