måndag 22 november 2010

Busväder.

Jag jobbade några timmar igår och när jag kom hem hade barnen lagt sig för natten. Så blev mys i soffan resten av kvällen. Brukar kolla på CSI och Bones med flera när det inte finns nåt bättre på tv. Om det skulle handla om barn i programen byter jag kanal på en halv sekund. Kan verkligen inte se något hemskt gällande barn.

Härrom dagen hade några på Facebook skrivit på sin status om ett barn som skrivit med läppstift på sin mammas lakan...Går inte in på att mer men ni är kanske några som har läst den själva..Iallafall så flippade det för mig på senare på kvällen efter att ha läst det.. Låg och grät och for såå illa. Något sådant kan sitta i mitt huvud i flera flera månader...e som om att allt sådant hemskt samlas på nåt ställe och kommer upp i tankarna just när jag ska sova...Usch säger jag bara.!!

Idag blir det öppna förskolan i m-ås.. tror att det var pepparkaks bak:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar