tisdag 9 november 2010

Här va vi uppe tidigt!

Saga vaknade kl 06, ungefär samtidigt Andreas väckarklocka ringde.! Vi smög upp och lät Elliot sova. Jag som nu har underbara internet igen, satte på tv4play medans Saga satt och lekte här på golvet. Ska bekänna nåt...jag har 2 program som jag följer på tvn, 2 st. Vilket jag själv inte tycker alls är mycket, iallafall inte lika mycket som innan då man säkert hade nåt varje kväll man bara var tvungen att titta på:) Greys Anatomi(har ni säkert redan förstått) och sedan Hem till gården:).. haha jag vet känner mig super gammal!! Men är liksom upp vuxen me skiten;).. Har alltid hängt med liksom. Sen är jag inget freak på Hem till gården att jag måste gloo på att jämt och ständigt. Men oftast när jag är hemma och har tid till att. Nån mer som följer hem till gården??

Ikväll är det föräldramöte med dagmammorna och andra föäldrar på myggan, eftersom jag var på förra mötet får Andreas ta det ikväll. Å inte han imot.Jag själv som e uppvuxen med att bara haft en förälder som angagerat eller brytt sig om min skolgång m.m. tycker det är viktigt att båda föäldrar vissar sitt intresse i den mån de går.

1 kommentar:

  1. Räcker upp handen lite skamsen ;) Kollar också på det när jag är hemma om dagarna. Man kan liksom inte låta bli bara :)

    SvaraRadera