onsdag 17 november 2010

Nu återstår det ..

Nu återstår det att se om jág kan få den hjälp och det stöd jag kan behöva. Ska se mig för vad jag har för val och möjligheter. Har tagit steget, hoppas jag vågar fullfölja. finns så många sätt jag inte vill det på men, detta kommer upp och upp hela tiden .Jag kan nog inte ignorera mina känslor längre.Vill inget hellre att allt ska vara bra.Varför ge upp?.. Varit så här allt för många gånger att jag inte tror det finns så mycket mer att göra.

Tråkdag, å kl är bara 08.26...Ska snart lämna Elliot hos dagmamman. Skönt för honom å komma ifrån mig. Inte sur på nåt sett, men bara väldigt nere..! I eftermiddag kommer barnens farmor och hälsar på. Då behöver ja va på topp.

Ni missar väl inte Hem till gården? ;) Väldigt spännande nu!!!!

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig lycka till med ditt beslut. Hoppas det kan få dig att må bättre snart. :)

    Känner precis som du, att det måste vara skönt för Devin att vara på dagis. Jag är inte den roligaste och mest aktiva mamman för tillfället pga omständigheterna som är nu så där får han den stimulansen han behöver, iaf i några timmar. :)

    Kramelikram!

    SvaraRadera