måndag 29 november 2010

Jahaja

Här verkar vi aldrig bli friska.. idag är det Elliot som hostar så han kräks precis innan vi ska gå bort till Myggan:(..Så fick stanna hemma idag. Saga har precis blivit av med sin feber riktigt.

Ikväll ska jag jobba.. intruduktion på en annan avdelning, det ska bli skoj och hoppas på det att de blir fler ringningar om jobb till mig.:)

Har funderingar på om jag ska skicka in papper om Saga, om inskolning på dagis starx efter hon fyllt 1 år.. isånnafall måste jag göra det nu!! Å Elliot hade jag velat ha in på 3-års verksamheten.. kanske att jag måste skicka in papper om honom oxå! Aa får ringa idag å kolla runt lite hur det funkar med allt.Skulle vilja ha barnen kanske inte på samma avdelning men i samma hus iallafall, så man slipper körning till två ställen.! Men verkar inte rikigt som att det går att ordna.

Ne nu är det lunchdax!

1 kommentar:

  1. jag har mina barn på samma dagis men olika avdelningar de är bra för då blir de inte så intensivt hela dagarna.

    SvaraRadera