tisdag 23 november 2010

Inte långt kvar.

Inte långt kvar till jul nu:).. att man har samma nedräkning varje år och man klagar om väder och vind i alla årstider...Inte mycket vi är nöjda med. Som jag.. jag längtar till sommaren, men när väl sommaren kommer och det blir varmt ute.. jjaa då klagar jag över värmen.Jag e en riktig klagomaskin..stoppa 5 kr i mig!!

Jag tjatar om att jag vill att det ska bli snö.. men när den väl kommer.. blir väl glad några minuter sen tycker jag det ska bli vår..Frö våren e väl egentligen den bästa årstiden??Tycker iallafall ja:)

Snart bort och lämna Elliot hos dagmamman. Saga å jag skulle egentligen bort till Musikcafet.. men hoppar det idag.. var ju på öppnaförskolan i m-ås igår.. tycker det räker för oss denna veckan..Även fast det var fotografering på musikcafet.. Men väntar till Saga fyllt 1år!

Göra idag då.. ja idag ska jag äntligen försöka ta det lite lungt..Hem till gården kanske:)

Fått lite jobb till denna månaden.. Intruduktion på andra avdelningar..Så jobbar imorgon kväll och sedan på måndag kväll.Härligt! Bra att kunna få vara på fler avdelningar ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar