lördag 20 november 2010

Ny dag.. nya tag!

Då var det Lördag..oftast känns det som söndag då Andreas har en extra helgdag!Så skönt med 2 söndagar i veckan:)

Mår bättre idag.. mycket bättre faktiskt:)Just för tillfället kunde jag inte önska mig bättre tillvaro när allt gick precis som jag ville:).. Hoppas i längden att det ska fortsätta hålla sig på denna nivån med allt.Lite svårt att skriva om det här, och hoppas ni förstår att det inte alltid är så lätt att utlämna sig helt eller berätta precis vad det handlar om. Det är även det som gör att en blogg är så bra:)

I eftermiddag får vi besök av våra kära vänner från Tålebo.Lite god mat och gott sällskap gör nog denna Lördag kanon!

imorgon bär det av på kalas ner till Ödevata, min farfar som fyller år:) Ska bli mysigt,träffas ju inte hela släkten så ofta längre. Så vi åker på morgonkvisten när vi vaknat och ätit frukost. Kalaset är inte förräns kl 13.00, men då får vi träffa min pappa,Malin och mina Systrar lite extra:)

Saga sover just nu, jag ahar tagit ett röj i köket och på toaletterna. Behövdes!!Några tvättmaskiner har vart igång hela morgonen... jag tar igen mig efter några jobbiga dagar.

Nee.. Fortsatt trevlig helg på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar