måndag 22 november 2010

Gråa mörka Måndag

Ucsh vad lee man blir på detta vädret. Får ju inte lust till någonting!!

Dagen i går var kanon.. kul och träffa tjocka släkten och god mat var det med.Vi kom inte hem förrens 19.30 igår kväll.Saga skrek första halvan av vägen hem.. sen fick vi byta bajsblöja i skuffen i blåst och regn.. sedan skreks det lite till. Hon somnade 10 minuter innan vi var hemma. Sedan vaknade hon precis när vi kom innan för dörren i huset .. sen var det bara somna om henne igen. Elliot skötte sig exemplariskt som vanligt i bilen. AA så kan våra resor i bilen se ut när vi åker till eller hem från Ödevata. -- Rätt ofta --- Ändå försäker vi tajma in mat, blöjor och sömn med bilresan.- Men icke!

Lånade hem en film av lillsyrran i går.. en film jag inte sett på jätte länge:) ''Mannen som kunde tala med hästar'' Den rä ju sååå bra.. men mest för att snyggingen Robert Redford e med:).. Vet han kanske lite äldre:).

Skulle gå igenom grejerna jag fick in från garaget igår som jag ska försöka sälja på loppisen.. men kommer inte ske idag känner jag.. idag ska jag inte göra någonting!!!Lägger nog upp lite bilder..senare idag, känner det var ett tag sen!

5 kommentarer:

  1. Det där slappardagarna är mysiga och sköna, då man knappt gör något alls.:)

    Hailey är likadan, hon har aldrig gillat att åka bil. Skriker och gnäller bara vi åker till M-ås. Devin däremot är det inga problem med. Så våra bilresor ser typ likadana ut. :)

    SvaraRadera
  2. Aa fast jag har så svårt å inte göra någonting.. så tog tag i loppiskläderna ändå:).. Å nu blev det lite jobb till i kväll med såå slappdag få det bli en annan dag:)

    haha ..skönt att det inte bara är vi då..som har skrik å panik:)
    Linda tycker vi får träffas upp nån dag när de passar å prata å låta barnen leka lite..har du lust med det?

    SvaraRadera
  3. Vi hade samma problem med Nikki, där hjälpte det att byta bilstol... kan ju prova att åka med henne i Elliots stol om ni åker själva och se om det blir bättre??

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag skulle tycka att det var jättetrevligt att ses någon dag!
    Jag kan inboxa mitt nummer på fejjan så kan vi höras av. Imorgon ska vi för övrigt till f-hemmet i Blomster, ska ni dit?

    SvaraRadera
  5. Gör så:).. Ja vi ska dit,e ju lite fotografering..så tänkte jag skulle passa på å ta några bilder på Saga:)Då ses vi imon!

    SvaraRadera