tisdag 30 november 2010

Dag 1..

Vem är jag?.. jo hehe..


Född och uppvuxen i Emmaboda med mina skilda föräldrar som gick i från varann strax innan jag blev 1 år gammal. Bara nu de senaste 5-6 åren som jag kommit fram till att det inte var mitt fel(som så många skillsmässobarn tror).

Annars en glad tjej, som funderar och tänker alldeles FÖR mycket. Tar åt mig av minsta lilla och har i grund och botten jäkligt taskigt självförtroende. Kan tro jag har PMS 24/7:) Att sambon orkat med mig under dessa graviditeter förstår jag fortfarande inte:),då det vart som värst.

Jag har alltid älskat och velat ha barn, redan på högstadiet suckade och längtade jag så fort jag såg en liten bebis. Å nu har jag två egna, ibland får man nypa sig själv i armen..för å dubbelkolla:)

Jag är en människa som stör sig på sin vikt och på sitt utseende. Och det kan ta timmar innan jag hittar ett plagg jag vill ta på mig. Vill dölja allt, även när det inte går. Skulle nog kunna ta på mig en säck för att dölja istället för att ta på nåt fint. Hatar kläder och det ända jag tittar efter i affärena är nåt som kan tänkas dölja det jag har under. Och ibland hjälper det med 2 storlekar för stort..om det blir snyggare,de bryr jag mig inte om.!

Måste har det städat och iordning, för det mesta iallafall. Mår som bäst när jag har ordning på allt runt om mig.

Jag trivs bra hemma, nån fest då och då det lever jag länge på:)Men det alldra bästa är en kväll hemma med familjen.

Jaa, det finns väl en massa å skriva igentligen, men det här får nog räcka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar