torsdag 11 november 2010

Helg:)

Idag e det helg, Andreas är ju pappaledig fredagar, så helgen börjar redan idag för oss:) Härligt.

Lämnade av Elliot hos dagmamman kl 09 i morse, jag och Saga åkte hem till Suss och Nikki! tog en ca timmes promenad,gick sedan på köpingen en sväng. Därefter lunch på spelcafet vid rondellen i M-ås. Måste verkligen rekomendera det stället. Super frächt, trevlig personal.. åå super god mat. Jag tog en räksallad--nog den godaste jag ätit,var hur mycke räkor som helst. Tack Suss och Nikki för en super skön dag:)

Hämtade sedan Elliot, tog glass och ananas till mellanmål idag:)Något som uppskattades! Sedan kom Andreas hem, jag lagade mat och nu precis har jag avslutat slipning och spackling på Sagas rum. Ska måla där imon har jag tänkt. Vitt blir det. Jag ska även måla ett litet moln på ena vägen i rosa,där jag ska skriva--har inte riktigt bestämt än men kanske hennes namn och födelsedagtum..aa jag vet inte riktigt än, får klura på att.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar