tisdag 9 november 2010

Slappdag

Idag har jag och barnen haft en helt underbar slappdag:).. vet inte när sist vi bara gick i pyjamasen hela dagen!!

Nu ikväll satte jag igång mitt bredband:), så nu är jag tillbaka!

Dagarna går fort .. för fort!

Nu i helgen var vi och hälsade på vid gravarna hos min morfar och Andreas pappa.Tycker själv att det är väldugt mysigt under Allahelgona helgen! Tänka tillbaka på människor som betytt och satt minnen hos en!Lite extra tankar kanske jag ska skriva, för visst tänker man på dem då och då ändå.

För att uppdatera lite granna: Förra veckan gick jag på introduktion 2 kvällar på ett boende i Ålem. Allt var kanon, jag trivdes på en gång . Både med personal och de som bodde där. Denna veckan hade jag faktiskt hoppats på att bli uppringd, men än är inte veckan slut:). Det är väl det ända negativa .. att man inte vågar boka för mycket med annat på hemmaplan.. så att man missar en massa jobb.!Visserligen ska jag bara jobba för att komma hemifrån lite och kunna spara lite på föräldradagarna men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar