måndag 15 november 2010

Nu är vi friska igen.

Så här mycket har jag nog aldrig längtat efter en måndag:) Efter denna spyhelgen, dock vill jag berätta att jag klarade mig undan. Hade konstig känsla i magen. Men tror nu i efter hand att det var min jäkla mensvärk. Men resten av familjen hade det inte så skoj om man kan säga så. Elliot var leig idag och går hos dagmamman tisdag, onsdag och torsdag istället. Vilket passade oss bra denna veckan så han fick en vilar dag extra.

Imorse gick vi till affären, vi träffade på en stor svart hund som sprang lös. Lite otäckt tycker jag när man kommer gående me barnvagn med två barn i. Sprang rakt mot oss. Jag visste ju inte just då att den bara skulle springa förbi. Men fick panik iallafall över att hunden kunde ha attackerat oss. efter vi vart i affären på vägen hem möter vi hunden igen. Då hade den säkert sprungit omkring själv i ca 1 timme. Vad skulle jag ha gjort? Ringt polisen, fångat in den..lite svårt sånt där tycker jag.

Lånade filmen ´´The bounty hunter´´ den va kalasbra tyckte jag:).. Andreas somnade i mitten av filmen. Rekomenderas för er som vill se en rolig komedi.

Fick Sagas rum färdigmålat i vitt med, vilken skillnad:). Fattas bara det rosa jag skule måla dit. Får bli nån kväll i veckan eller till helgen. De planer vi hade nu i helgen som vi fick avboka är framflyttat till helgen som kommer nu istället:)Sak bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar