tisdag 16 november 2010

??rubrik!

Seg, trött och mitt huvud värker. Känner mig fruktansvärt nere:(.Vet inte vad jag håller på med, men snart får jag fan ta mig i kragen..typ NU!


Aja, nog klagat! Känns som jag inte gör nåt annat. Sitter i soffan å kollar på Biggest loser,tänk om man kunde vara med i ett sådant program. Lära sig och få balans i sitt liv med motion och kost. Fattar inte att det ska vara så svårt att lära sig.

Ska erkänna nåt: Idag köpte jag 2 st Napolionbakelser,skulle fått besök men blev inte så. Å med alla tankar å allt skit runt om.. smäckte jag dem på typ 5 min. Jag vill inte äta skiten, men på nåt jävla vänster tror jag att allt ska kännas så mycket bättre-- och det gör det under dem 5 minuterna. Sen svider det, att jag yttligare en gång inte kunde hålla imot. Sånt stör jag mig på...som FAN!

oj, där var det visst mera klagande!

1 kommentar:

  1. På tal om att lära sig få bättre kost så anser jag att skolan skulle ta ett mycket större ansvar för denna biten. Det måste prioriteras i skolan och enligt mig så är hälsan bra mycket viktigare än flera andra ämnen. Vad spelar det för roll om du kan sy om du ändå inte når fram till symaskinen? Drastiskt exempel..

    SvaraRadera