onsdag 4 maj 2011

Älskar Onsdagar

Onsdagar e de dagar jag känner mest för, här börjar jag känna att Fredag börjar närma sig. Men främst så har jag mina favvo program Greys och Of the map under kvällen. så detta är en dag jag gärna inte jobbar kväll:)hehe.

Nu sover mina små älsklingar, de var trötta båda två och det tog inte mer än 2 minuter för dem att somna. Elliot och jag har suttit å spelat spel på bolibompa.se ikväll. Det var mysigt och uppskattat. Har dock ingen mus till datorn, å det gör att lite svårare tror jag för Elliot att trycka å styra. Får nog inskaffa en sådan.

imorgon har jag möte hos psykolog och arbetsförmedlingen så jag kommer inte kunna jobba. Hoppas det ska gå bra på båda ställena. Efter ska jag ta på mig joggingskor å ta mig en tur---Lär vara död efter.Men hoppas att det är nåt jag kommer att fastna för.

Måste erkänna nåt hemskt. Har inte kunnat tänka på nåt annat de senaste kvällarna.. mitt äckelciggpaket uppe i skåpet.. 2 dagar gick jag å hade ett sånt jäkla sug .. Andreas menade på ''att ta en cigg, så får du avsmak å suget försvinner''.
Skämdes så när jag satte mig på balkongen igår kväll. Tog ett bloss..åå fyyy faaan. Fattar inte att jag vart rökare. Slängde en hel cigg å har inte längre suget kvar. Underbart!!Ska komma ihåg de tills nästa gång de smyger mig på.!

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar