fredag 6 maj 2011

Fredag kväll!

Nu är jag hemma efter en jobbkväll! Jobb imorgon kl 7-16. Så ska snart lägga mig!

Vet inte vad jag ska säga om dagen,jag har vart allmänt seg. Var på Öppna förskolan med barnen på förmiddagen, När jag berättade för Elliot om att vi skulle dit på morgonen så skrek han:''JAAaaa Öppna förskolan, har dom öppet nu???'' Å roligt hade barnen, även jag måste jag säga!

Känns som jag är i affären varje dag å de e jag nästan..Jag för veckoschema, vad vi ska äta och vad som ska inhandlas. Men lyckas inte rikitigt, alltid nåt som fattas å sen ta mjölken slut för fort:( Tråk de där me att handla mat!!

Ckolklad, varför??.! Hatar att jag har sånt fruktansvärt sug efter CHOKLAD jämt!! Eller egentligen vet jag inte om det är choklad jag har sug efter, nåt e de iallafall..å jag stoppar choklas i mun, vilket hjälper en liten stund.!

Har hållt min vikt ett bra tag nu,vilket känns skönt. Men inga kläder tycks passa.Vill inget hellre än att skita i allt onyttigt åå trivas me mig själv. Men sen kommer detta sug...Den jag stoppar chokladen med. Tycks aldrig klara mig igenom detta! Vet att jag skulle kunna börja med Cambridge, men vet att efter ett tag så kommer jag tillbaka till dessa siffror på vågen.! Men har väl fel inställing, därför jag ser ut som jag gör! Tycker väl på nåt vänster att jag är värd den där godisbiten eller de där fikat..framåt kvällen så här. Nu äter jag inget, men hade choklad i bilen som jag inte e stolt över att jag åt upp på hemvägen. Vet inte äns om jag njöt av den..troligtvis inte!kanske ibörjan.. men sen övertog det till ett måste.. ett måste att äta upp de som var kvar! Imorgon e de lördag, å alltså lördagsgodis.. men har att inte bara på lördagar längre som vi hade innan. Utan flera gånger i veckan...Bläää på mig, trött jag blir på mig själv.! Känner mig så äcklig!

Näää avslutar där, Å hoppas att jag ska känna mer glädje över mig själv under morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar