tisdag 31 maj 2011

Stolt å genom svett!

Idag ska barnen vara hos dagmamman 5 timmar eftersom jag inte jobbat något denna veckan mer än kvällar, Sen är de långledigt med nu i helgen så lika bra de är där så de inte blir jobbigt för Saga med för många dagar ifrån. Lämnade kl 08 å ska hämta dem kl 13.00.

Hittade de där intervallprogrammet för nybörjare igår, å har skrivit ner att. Å var ute första passet nu direkt efter att lämnat barnen. Stolt e jag som tog mig för att gör de:) Å de gick bra, svett e jag dock nu efter men de känns underbart att få bort lite kalorier:)

V.1 Onsdag:

*10min gång i rask takt.
*5 min löp(varvar löpning 1 minoch gång rask takt 30sek,osv)
Därefter 5 min gång i rask takt.

Toltalt: 20 minuter.

Nästa pass blir på Lördag!

Härligt detta känn som nåt för mig, nu behövs bara nya skor å kanke nåt mer enklare att hålla tiden me dän min mobil:)

Jag ska ner till tvättstugan nu kl 11, har en massa tvätt.

Gårdagen var bra, även efter Andreas kommit hem, funderade mycket under dagen, å kom fram till att även jag måste ge att en riktig chans med vårt förhållande. För sen vi flyttade till M-ås, så har jag menat på att de är upp de honom om han vill, för jag hade redan gett upp. Å vad han än gjorde så var det fel. Som jag skrev tidigare så vill jag att det ska funka, men vet inte hur.. Å jag vet inte heller om de redan är för sent för mig att prova igen. De här med att vi inte har nåt efter vi lagt barnen för kvällen.. de är ju bara mitt fel. om jag kanske tvingar mig lite grann.. så kanske den där gränsen mellan oss försvinner å allt blir naturligt igen.Värt att ge det ett försök iallafall, eller e de fel att tvingasig eller tvinga fram nåt??
Nu ska vi iallfall iväg i några dagar till Ödevata, alltså komma hem ifrån några dar, å de kanske åxå hjälper till lite granna.

Dagmamman måste vara ledig i eftermiddag så jag kommer inte kunna jobba nåt idag,å
imorgon åker vi till ödevata och stannar till fredagkväll. Alltså är jag långledig. Ska jobba dag lördag och kväll söndag. Känns som jag behöver ha det så här denna veckan, helt otroligt skönt!!!

1 kommentar:

  1. http://iform.se/traning/traningsprogram/lopprogram-spring-5-km detta kör jag, tittade på det andra först men detta kändes bättre, blir lite mer upptrappning på det, det andra kändes som om man helt plötsligt skulle klara 5km...

    SvaraRadera