måndag 2 maj 2011

Borttaget användarkonto

Igår medans jag var på jobbet funderade jag å funderade. Facebook har vart något jag kännt att jag vart beroende av väldigt länge. Å något jag har ångest över. Beslöt mig därför igår kväll att det var sista gången. Nu är den borttagen, å det känns faktiskt väldigt befriande:) Får klara mig med min blogg:) Nu blir det kanske att man känner att man måste bli lite social, istället för att man satt vid facebook å trodde att det var samma som att träffa s och umgås...nja inte riktigt, men man la mycket tid där iallafall!

Idag blir det 4-H gården i kalmar med Madde och Victor!Finns inga dåliga väder--bara dåliga kläder!

1 kommentar:

  1. magasinglag.se beställer jag ifrån, priserna får du kolla där. Det beror på storlekar och så och jag minns inte exakt för var ett tag sen jag beställde :)

    SvaraRadera