tisdag 10 maj 2011

Fotobok

Håller på med en fotobok till Saga, å de är så mysigt att gå igenom alla gamla och nya bilder på barnen:) Hoppas att den ska bli fin, tar tid dock..tid jag känner att jag inte har så mycket av. Satt igår kväll till ca 23.30, de vill jag säga e rätt starkt efter att vart uppe kl 05 på morgonen, vart ute halva dan å sen jobbat till 21.30! Slut va jag när jag väl kom till sängen, där slockna jag på 2 sek.


Har tänkt att vi ska ta oss till B-måla idag, jag å barnen. Till musikcafet, där det blir så smidigt med lunch innan barnen troligtvis somnar i bilen. Jag börjar jobba kl 14 idag, så barnen ska till Dagmamman mellan 13.40-15.45(Andreas hämtar).Så blir en alldeles lagom dag för dem!

Nää, nu ducha och ta på oss innan vi ska åka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar