tisdag 10 maj 2011

Leende upp:)

Barnen var uppe tidigt även idag, så åt frukost å tog på oss kläder sen drog vi ut i det underbara vädret. Det som är så underbart att bo här som vi gör är att vi närsom kan träffa nya barn å föräldrar i lekparker å liknande. Imorse träffade vi en mamma med 2 barn, å de lekte så bra:) Härligt !

På mig e ett leende uppe.. en fasad! Orkar knappt upp ur sängen vissa dagar, tur jag har en massa MÅSTEN. Känns som allt fallar om jag faller. En bra tanke känns de som, den som håller mig uppe! Jobb ikväll å imorgon kväll! Får se hur det blir torsdag och fredag men har jobb lördag och söndag iallafall!

Började prata om en mindre semester, å hittade på Astrid lindgrens, nåt paketerbjudande. Men kom tyvärr fram till att vi inte har pengar till det. Å under semsterviket, kommer det inte finnas tid till sådant. Så kommer få ha vår minisemester i September! Nåt att se fram imot kanske, men jag hade önskat nu, snart!!! Jag hade beövt komma bort några dagar! Vi har bestämt oss iallafall för att jag inte ska jobba första helgen i juni, iallafall inte hela:/.. Ska vara över någon natt i Ödevata när dem ändå har 1:a Metardagen:) Blir härligt!

Nu sitter jag ensam några timmar innan jobb. Hem till gården å lite städande. Har även hunnir med ännu en handling på konsum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar