tisdag 3 maj 2011

Skit väder.

Vilket skit väder vi har.. Fasen får ju ha fram vinterkläderna igen:(.

Måste på nåt sätt lära mig att stressa ner å njuta när jag är ledig från jobb, men inte alltid så lätt. Telefonen ringde i morse, ska börja jobba kl 14 , alltså snart. Sen fick jag jobb hela helgen igen, så jobbar 6.5 på Fredagkväll å sen lördag och söndag 8 timmar dag. Helt ok, Eftersom jag troligtvis kommer att vara ledig ons och tors. Men fyy vad jobbigt de är för min hjärna, känns som man går på hög varv hela tiden då man inte vet när man får jobb,. Tänker på jobb när jag går hemma.. å undrar om man får nåt denna veckan. Nu när jag fått jobb för veckan väntar man ändå på att det snart ringer å man även ska jobba de lediga dagarna..nää fy va jag blarrar. Trivs vilket fall som helst med själva jobbet känner jag, som sagt man är trevlig, glad å nöjd när man jobbar-- så e de bara! Springer inte där å lippar iallafall, så de e skönt!

Seg i huvet, märks kanske i inlägget... zzzzz..sova några timmar hade suttit fin fint:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar