söndag 8 maj 2011

Svett å tårar!

Idag på jobbet under min rast såg jag reprisen av Programmet (som jag inte minns vad det heter) med Martin Stenmarck(Snygg som fan). Grät å grät... Så när jag återvänt fick jag allt förklara mina svullna och röda ögon. Det var iallafall ett bra program, som kanske kommer att ses nästa lördag.


När jag kom hem i eftermiddags blev det till att laga mat(Tacopaj).Tvätta några tvättar i tvättstugan, hann även på ett hörn leka med barnen ute en stund.Efter mat å tvätt så tog jag cyklen till Slingan(motionssmpår). gick bättre denna gången, men mera svett, å de gillar vi;) Försökte få tag på någon att promenera med ikväll men inte .. så då blev de att jogga istället.Känner att det ger mer.

Barnen sover, Elliots cd-spelare spelas fortfarande..

Nu är det kväll! Äntligen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar