onsdag 18 maj 2011

Kan inte hålla mig undan:)

Dagen har vart bra. Vi var på Musikcafet i B-måla under förmiddagen och åt även lunch där. Efter åkte jag å barnen till lekparken på Oknö. Saga sov i vagnen så jag å Elliot lekte och var ute på bryggorna vid havet. Vad underbart att kunna bo så nära havet:) När Saga sen vaknade fikade vi lite granna på filten i gräset.

Lämnade barnen hos Andreas på jobbet idag kl 15, så han slutatde lite tidigare istället för att jag skulle behöva lämna dem en timme hos dagmamman, det känndes så dattigt. Så jag har jobbat mellan 15.30-21.30. Jobbar även dag imorgon och på fredag! Sen ledig helgen:) Jiiha.

Har tänkt mycket på min kropp och min vikt idag..har vart jobbigt, inte kännt mig bekväm för fem öre. Tänker på min kropp och vikt i alla lägen å i alla situationer:(.

Men har vart väldigt duktig senaste 1½ veckan och har bara ätit lite vid varje måltid, tagit lagom mellanmål och inte ätit massa snask å godis! Känns bra å syns redan på vågen. Dock har vågen börjat komma fram lite mera..kan väga mig 1-2 ggr per dag ungefär..men en sån där lustig tanke..för att hålla imot med mat å godis.. tror de är därför iallafall.

Hade ont i vänstra bröstet i några dagar, å kände en knöl som var jätte öm..kändes precis som mjölkstockning ..men har inte ammat på ..? hmm aa jätte länge..Men har börjat gå över iallafall. Men har uppmärksammat mina bröst mera nu när jag haft ont...åå fan vad jobbigt, de ena är större än de andra. Å detta är nåt jag inte sett eller uppmärksammat så mycket...förrens nu, å efter idag med tröjan jag hade på mig idag. Detta kände jag direkt var skit jobbigt, ännu en sak jag kommer att tänka på när jag ta på mig nåt eller ska någonstanns..vad kostar en bröstoperation??? Skämt å sido.. ne men va fan hände liksom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar